تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس در مجلس دهم در گفت‌وگو با رویداد ۲ هشدار داد:

مشاور لاریجانی: «انجمن حجتیه» و  «حزب توده» در ستاد کاندیدای مخالف مذاکره با غرب با هم نسکافه‌ می‌خورند | این‌ها علاقه‌ای به جمهوریت نظام و گشایش روابط با جهان ندارند

منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس و مشاور رییس مجلس دهم می‌گوید: تحرکات جدی دیده می‌شود که موید حضور عناصر انجمن حجتیه و توده‌ای‌ها در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها است؛ این‌ها با موضوعات مشترکی مثل «غرب‌گریزی» و «شرق‌گرایی» و البته اشتراکاتی در مسائل داخلی، در حال تولید خوراک فکری در ظاهر «انقلابی» اما نامونس با محتوای انقلاب اسلامی هستند.

مشاور لاریجانی: «انجمن حجتیه» و  «حزب توده» در ستاد کاندیدای مخالف مذاکره با غرب با هم نسکافه‌ می‌خورند | حقیقت‌پور درباره جلیلی

رویداد۲۴ | سیما پروانه‌گهر: ستادهای انتخاباتی کاندیداهای انتخاباتی در هر دوره‌ای از مراکز و محدوده‌های مورد توجه و رصد رقبا است؛ از فعالیت‌ها و خروجی تبلیغاتی تا روسای ستاد و البته تردد چهره‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی. همه این موارد پیام‌ها و سیگنال‌های مهمی درباره کاندیداها را به جامعه مخابره می‌کند. حالا اما منصور حقیقت‌پور، معاون اسبق سردار سلیمانی، نماینده سابق مجلس و عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم و مشاور علی لاریجانی در زمان ریاست بر مجلس دهم در توئیتی از حضور و فعالیت عناصر انجمن حجتیه و آنچه «پسماندهای حزب توده» خوانده بود در ستاد برخی از کاندیداها خبر داد. برای اطلاع از کم و کیف موضوع به سراغ او رفته و جزئیات این موضوع را جویا شدیم.

مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌و گو را در ادامه می‌خوانید:

*امروز شاهد تحرک سیاسی این حلقه -انجمن حجتیه- هستیم که به واقع با انقلاب اسلامی نامانوس هستند. این حلقه با توجه به زیرساخت‌هایی که برای خود در دهه‌های گذشته ایجاد کردند، حالا تحرکات فراوانی را از خود بروز می‌دهند.

* این‌ جریان در دوران دفاع مقدس بالغ بر 750 نفر از عناصر خود را به داخل کشور فرستاد تا پی اچ دی بگیرند و در طی این سال‌ها توانسته‌اند مرموزانه در داخل نهادهای رسمی و انقلابی نفوذ و افکار و عقاید خود را  به داخل نهادها تحمیل کنند.

* امروز ما این عناصر و اجزاء این حلقه را در حال تحرک می‌بینیم که در حال تولید فکر هستند و فکر این‌ها ناخواسته به سمت جوانان انقلابی ما سرایت می‌کند؛ جوانانی که اصل قضیه را نمی‌دانند اما خوراک تولید‌شده فکری توسط این حلقه را مصرف می‌کنند. خیلی از این‌ها این روزها در حال دادن شعارهایی هستند که شعارهای خوب و انقلاب  و مردمی است اما پشت این صحنه فکر و اندیشه نامانوس با انقلاب اسلامی است.

*امروز تجمع این افکار مرتبط با انجمن حجتیه را در برخی ستادها می‌بینیم، در برخی از تجمعات و ستادها حضور دارند و برای تقویت عنصری از این کاندیداها تلاش و کوشش می‌کنند. این بسیار نگران‌کننده است که این جریان بتواند این عنصر را بر مملکت حاکم کنند چرا که در این صورت کار ما بسیار سخت می‌شود. .

*این‌ها در تفکر خود علاقه‌ای به جمهوریت نظام و توسعه روابط در خارج از کشور ندارند، به گشایش در امر سیاست خارجی باوری ندارند و در داخل نگاه‌های خاص فرهنگی دارند که این نگاه‌ها می‌تواند برای کشور تولید هزینه کند. به نظر می‌رسد باید در این زمینه هشدار داد تا مردم توجه کنند که این حلقه در کدام ستاد به نام انقلابی‌گری و اصولگرایی خوراک سیاسی غیرمانوس با انقلاب اسلامی را تولید و در اختیار جوانان ما قرار می‌دهند.

*علاوه بر عناصر انجمن حجتیه، توده‌ای‌ها نیز در همین ستاد خاص تحرک و تردد دارند. شرق‌گرایی و غرب‌گریزی منفعت مشترک این دو حلقه و جریان سیاسی است که حالا آن‌ها را در این ستاد دور هم جمع کرده است.

* البته این دو جریان در مسائل داخلی هم اشتراکات زیادی دارند و این مساله قابل تحلیل است. در این که این دو حلقه غرب‌گریز و شرق‌گرا هستند تردیدی نیست. در نتیجه انجمن حجتیه و توده‌ای‌ها را دور یک میز در ستاد کاندیدای مورد نظر جمع کرده و مشغول نسکافه خوردن با هم هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
2
0
بیس تفکر انجمن حجتیه مخالفت با اسلام سیاسی و مقاومت بود ، انجمن حجتیه از پدیده هایی مثل آشوب ززآ مهسا امینی استقبال میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
1
3
خب ودکا رو آزاد کنید تا توده های محترم و محترمه بجای قهوه ؛ ودکای روسی ! میل کنند . این هم ناراحتی داره استاد ؟
نائب
|
United States of America
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
3
0
سایت ملعون و ضد اسلامی رویداد بیست چهار؛
انتخابات تمام میشود و ما می مانیم شما حرامیان!
پاسخ ها
میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
در چشم حرامیان حرام است /
اخبار و گزارشات این سایت !!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
1
سال هاست که اتحاد نامقدس انجمن حجيته با حزب توده فقط به خاطر کسب قدرت وجود داره و برا همينه که ارکان قدرت اکثرا تمايل به روسها دارن و باهاشون قهوه روسى مى خورن
نظرات شما